Vandaag Fotografie Reviews

Tiarra kappar uit

Snelle service

Soenarto uit

Prima service, het autoreinigingsbedrijf kwam zonder extra kosten aan huis toen bleek dat er op korte termijn geen ophaalmogelijkheden waren. Sigarettengeur volledig verdwenen na ozon behandeling.

van der Cruijsen uit Nijmegen

Nette mannen die monteurs van Bouwman!

M.J. van der Kamp uit Dordrecht

Prima! Snelle service en ook goed!

Struijk uit Arnhem

Auto is voor de deur opgehaald en reparatie is naar tevredenheid uitgevoerd. Snelle service, en prijsopgave

van Ierland-Broeders uit Hoogerheide

Nette service en binnen het afgesproken bedrag .... jullie zien mij zeker terug !

N. Sikkes uit Harkstede

De service was uiterst prettig. Tijdens het telefoongesprek werd er goed meegedacht tijdens mijn probleemstelling. Ik ben op mijn werk telefonisch geholpen, thuis op de mail het adres van de 2e check. Dit was binnen een straal van 2 km. Ook daar was de service en snelheid van hulp meer dan goed.

J.R. Kors uit Poeldijk

Prima communicatie, snelle bevestiging van de afspraak.

julia uit Ressen

Goede service dat de auto wordt opgehaald en teruggebracht. Alleen jammer dat de kosten in werkelijkheid hoger zijn dan volgens de webiste

Remko uit Harderwijk

Prima geregeld, snelle afhandeling en keurig schone auto. Top gedaan!

BEKIJK & BOEK

Stap 1

Selecteer op onze website uw fotografie dienst & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum en bureau waarbij u de fotografie dienst wilt afnemen.

Stap 3

Uw bedrijfsopzet en promotie is in handen bij een van onze erkende en professionals bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Waarom Vandaag Fotografie?

500+ aangesloten servicepunten (Fotografen)

3 feedback rondes op alle afgeronde projecten

Gecertificeerde fotografen van Nederland

Op maat toegewezen fotografen op basis van uw behoefte

Vaste prijs voor uw totale project

Acties bij Vandaag Fotografie

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke